|
GÜZERGAH ÖZELLİKLERİ
|
|
|
GÜZERGAH
|
Tandoğan – Keçiören
|
|
Delme Tünel (TBM)
|
4.210 m.
|
|
Delme Tünel (NATM)
|
3.067 m.
|
|
Aç-Kapa Tünel
|
683 m.
|
|
İstasyonlar
|
1.260 m.
|
|
TOPLAM HAT UZUNLUĞU
|
9.220 m.
|
|
İSTASYON ÖZELLİKLERİ
|
|
|
TANDOĞAN İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
EGO İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
AKM İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
ASKİ İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
DIŞKAPI İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
METEOROLOJİ İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
BELEDİYE İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
MECİDİYE İSTASYONU
|
Aç-Kapa |
|
KUYUBAŞI İSTASYONU
|
Delme |
|
DUTLUK İSTASYONU
|
Delme |
|
GAZİNO İSTASYONU
|
Delme |
|
ORTALAMA İSTASYON ARALIĞI
|
1.075 m. |
|
MİNİMUM İSTASYON ARALIĞI
|
595 m. |
|
MAKSİMUM İSTASYON ARALIĞI
|
1.537 m. |
|
PERON BOYU
|
140 m. |
|
Orta Peron Eni
|
11,5 m. |
|
Kenar Peron Eni
|
7 m. |
|
Not: |
|
|
ARAÇ ÖZELLİKLERİ (Metro)
|
|
|
Boyu
|
22,784 m. |
|
Eni
|
3,150 m. |
|
Yüksekliği
|
3,645 m. |
|
Ağırlığı ( Kabinli ) Boş
|
32.459 kg |
|
Ağırlığı (Kabinsiz) Boş
|
29.148 kg |
|
Enerji
|
750 VDC 3.Ray |
|
SİSTEMİN KAPASİTESİ
|
|
|
Minimum Dizi Aralığı
|
90 saniye |
|
Maksimum Yolcu Sayısı
|
66.000 yolcu/saat/yön |
|
GÜNLÜK TEK YÖNDE TAŞINACAK YOLCU SAYISI
|
|
|
2015 Yılı Yolcu Sayısı
(Dizi aralığı 5 dk ) |
356.400 yolcu /gün |
|
2015 Yılı Doruk Saate Yolcu Sayısı (Dizi aralığı 120 sn)
|
891.000 yolcu/gün |
|
2015 Maksimum Yolcu Sayısı (Dizi aralığı 90 sn)
|
1.188.000 yolcu/gün |
|
HİZMET SUNUM ÖZELLİKLERİ
|
|
|
2015 Yılı
Hattaki araç sayısı |
60 araç |
|
Dizi
Kapasitesi |
1.650 yolcu |
|
Araç Kapasitesi( 6 kişi/m2)
|
275 yolcu/araç |
|
Dizideki Araç Sayısı
|
6 adet |
|
Tandoğan-Keçiören ulaşım süresi
|
16 dakika |
|
SİSTEM ÖZELLİKLERİ |
|
|
Hat Uzunluğu |
9.220 m. |
|
İstasyon Sayısı |
9 istasyon |
|
Ticari Hız |
40 km/saat |
|
Maksimum Hız |
80 km/saat |
|
Günlük Çalışma Süresi |
18 saat |
|
Minimum Dizi Aralığı |
90 saniye |
|
Doruk Süresi (Sabah: 07-09 Akşam: 17-19) |
2+2 saat |
|
Not:Hattın tamamı 10.582 metre ve 11 istasyonlu olup, bu kapsamda ATATÜRK Kültür Merkezi–Gazino arası 9.220 metre ve 9 İstasyon olarak yapılmaktadır. |
|