Hizmet İyileştirme ve Kurumsal Gelişim Dairesi Başkanlığı |
|
Adres |
Hacı Bayram Mahallesi Sanayi Caddesi Ulus İşhanı Sitesi A Blok No:2 Altındağ / Ankara |
Telefon |
(0312) 306 82 51 - 306 82 53 |
MİSYONU
Genel Müdürlüğümüz hizmetlerinin daha kaliteli, daha verimli, çevreci, şeffaf, erişilebilir, sürdürülebilir ve vatandaş odaklı hizmet anlayışı ile sunulmasını sağlamak.
VİZYONU
Kuruluşumuz ve Kuruluşumuz hizmetlerinin en üst düzeye çıkartılması.
İLKELERİ
AMAÇ ve HEDEFLER
Amaçlarımız:
Hedeflerimiz
Hizmet İyileştirme ve Kurumsal Gelişim Dairesi Başkanlığının Görev ve Yetkileri
Hizmet İyileştirme ve Kurumsal Gelişim Dairesi Başkanının görev, yetki ve sorumlulukları şunlardır:
a) Kuruluş hizmetlerinin iyileştirilmesi ve kurumsal yapının geliştirilmesi kapsamında gerekli çalışmaları yapmak, yaptırmak ve birimler nezdinde önerilerde bulunmak,
b) Hizmetin iyileştirilmesi ve kurumsal gelişimin sağlanması kapsamında seminer, çalıştay, konferans vb. organizasyonlar tertiplemek ve katılmak,
c) Vatandaşların, 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu, 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanımına Dair Kanun kapsamında ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) vasıtasıyla yapılan başvurularının takibi ile sonuçlandırılmasını sağlamak,
d) Yazılı ve görsel basında yer alan Kuruluşla ilgili haberleri takip etmek ve derlemek,
e) Kuruluş ile basın yayın kuruluşları arasındaki ilişkileri koordine ederek haber ve bilgi akışını sağlamak, yazılı ve görsel medya ile haber ajanslarından gerekli görülenler ile abone işlemlerinin yapılmasını sağlamak,
f) Kuruluşla ilgili yazılı ve görsel medya ile diğer sosyal mecralarda yer alan haber ve yorumların takibi ile gerektiğinde ilgili mevzuat kapsamında “Cevap ve Düzeltme Hakkının (Tekzip)” kullanılmasını sağlamak,
g) Kuruluşun ve Genel Müdürünün basın ile ilişkilerinin koordinasyonu sağlamak ve gerektiğinde basın toplantıları düzenlemek,
h) Kuruluşun faaliyet alanlarıyla ilgili gerektiğinde basın açıklamaları yapmak,
i) Kuruluşun sosyal medya hesaplarını yönetmek,
j) Kuruluşun internet ve intranet sitesini yönetmek,
k) Kuruluş faaliyetleri çerçevesinde fotoğraf, video çekimi gerçekleştirmek ve bunları arşivlemek,
l) Kuruluşun her türlü halkla ilişkiler faaliyetlerini planlamak ve yürütmek,
m) Mavi Masa ve diğer kanallardan gelen Kuruluş ile ilgili şikâyetleri almak, analiz etmek ve ilgili daire nezdinde çözümünü sağlamak,
n) Vatandaş şikâyetlerinin yönetimi ile ilgili sistem geliştirmek,
o) Hizmet alanlarla ilgili anket, mülakat vb. yöntemlerle dilek, istek ve önerileri almak,
p) Kuruluşumuzun tanıtımı için toplantı, sergi ve fuarlar düzenlemek, bülten, afiş vb. yayınlar hazırlamak,
q) Görevleriyle ilgili ihale işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,
r) Genel Müdürün ve aynı zamanda Kuruluş birimlerinin İletişim/Basın Danışmanlığını yürütmek,
s) Bu Yönetmeliğin “m” bendinde sayılan işlerle, Genel Müdür tarafından verilen diğer işleri yapmak,
t) Genel Müdürün katılacağı toplantılarla ilgili olarak konuşma metinlerini hazırlamak ve internet sitesinde yayımlanmasını sağlamak.
İdari Yapı
Hizmet İyileştirme ve Kurumsal Gelişim Dairesi Başkanlığı dört ayrı Müdürlükten oluşmaktadır.
İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü
Hizmet İyileştirme Şube Müdürlüğü
Basın Yayın Şube Müdürlüğü
Çevresel ve Sosyal Koruma Şube Müdürlüğü